گلخانه‌های کرمانشاه تسهیلات ارزان قیمت دریافت کردند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

قهرمان احمدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: برای 18 گلخانه تولید قارچ و دیگر محصولات کشاورزی با تسهیلات 11درصد مبلغ یک میلیارد و 201 میلیون ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از  119 واحد گلخانه‌ای فعال و در دست احداث در استان خبرداد و افزود: این واحدها در سطحی بیش از 37 هکتار احداث شده‌اند که 103 واحد محصولات خارج از فصل تولید می‌کنند.

وی با تاکید بر نیاز استان به تولید محصولات گلخانه‌ای خاطرنشان کرد: محصولات خارج از فصل شامل خیار، گوجه‌فرنگی، توت‌فرنگی و انواع فلفله دلمه‌ای و خوراکی به میزان تولید سالانه 4057 تن از جمله محصولات گلخانه‌ای کرمانشاه است.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: سالانه 8 میلیون و 750هزار انواع گل‌های شاخه بریده شامل گل رز، ژربرا، آنتوریوم و آلسترومریا در گلخانه‌های استان کرمانشاه تولید می‌شود.

احمدیان گفت: مقابله با خشکسالی، راهکارهای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، استفاده از کشت‌های گلخانه‌ای، استفاده از روش‌های علمی و فنی مناسب برای افزایش کارایی مصرف آب کشاورزی که از ضروریات بخش کشاورزی است از اهداف صدور مجوز گلخانه‌ها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com